ورق کامپوزیت پرمیوم باند با ضخامت و ابعاد خاص

ورق کامپوزیت پرمیوم باند با ضخامت و ابعاد خاص

ورق کامپوزیت پرمیوم باند با ضخامت و ابعاد خاص

ورق های آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند در ضخامت پوسته آلومینیومی مختلف از ۰٫۱ میلیمتر تا ۰٫۵ میلیمتر و ضخامت کل به همراه هسته مرکزی ( پلی اتیلن ) از ۱٫۵ میلیمتر تا ۶ میلیمتر با توجه به کاربرد و موارد استفادهای مختلف قابل تولید می باشد .

همچنین این کارخانه قابلیت تولید در رنگ های مختلف طبق کالرچارت رنگ بصورت یک رو رنگ و دو رو رنگ را برای متراژ های بالا دارد .

وزن ورق های آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند از هر متر مربع ۳٫۵ تا ۵٫۵ کیلوگرم برای ورق ها با پلی اتیلن معمولی و ۶ تا ۸ کیلوگرم برای ورق ها با پلی اتیلن ضد حریق (FR) می باشد .

که با توجه به وزن کم و انعطاف پذیری زیاد ورق کامپوزیت جزء مصالح سبک و بسیار پرکاربرد برای بازسازی نماهای قدیمی و نماهای سنگ می باشد .

ابعاد استاندارد ورق کامپوزیت ۱۲۵ سانتیمتر عرض ورق که ثابت می باشد در طول ۳۲۰ سانتیمتر که قابل تغییر و قابل تولید در طول های مختلف مانند ۸۰ ، ۱۶۰ ، ۲۴۰ ، ۳۶۰ تا ۶۰۰ سانتیمتر با توجه به متراژ درخواستی می باشد .

هر شیت ورق کامپوزیت طبق ابعاد استاندارد ۴ مترمربع می باشد .

آلیاژ اکثر ورق های کامپوزیت ۳۰۰۳ یا ۵۰۰۵ می باشد ، که تمامی ورق های کامپوزیت پرمیوم باند بصورت ۳۰۰۳ و ورق ها با ضخامت پوسته ۰٫۵ میلیمتر بصورت آلیاژ ۵۰۰۵ تولید می گردد .

از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی ورق کامپوزیت در بسیاری از کشورها به عنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار میگیرد و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمیکند .

ضمن اینکه تمامی ورق های آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند بصورت ضد حریق کند سوز تولید می گردد .

مشخصات ورق کامپوزیت

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *