ورق کامپوزیت سری ضد خش

ورق کامپوزیت سری ضد خش

کارخانه پرمیوم باند با بکارگیریِ تکنولوژیِ پیشرو و کاراییِ بینظیر موفق به تولید ورقهای آلومینیوم کامپوزیت ضد خش با درجه نرمی قلم ۲H و نیز پوشش رنگی PE گردیده است.

ورق کامپوزیت سری Anti scratched علاوه بر ترکیب رنگیِ زیبا و بافت منحصربفرد دارای آلیاژی با کیفیت ویژه ، پوشش PVDF و ضخامت آلومینیومِ بسیار بالا و نیز خاصیت ضد حریق میباشد.

با توجه به تولید ورق کامپوزیت نسوز با گرید A2 ، قابلیت تولید ورق کامپوزیت ضد خش بصورت ضد خش با گرید A2 نیز انکان پذیر می باشد .

این طرح ها از میان بیش از ۳۵۰ طرحِ کارشناسی شده با نگاهی فنی و زیبا شناسانه انتخاب و “برای اولین بار” ورق کامپوزیت سری ضد خش توسط کارخانجات پرمیوم باند تولید و عرضه میگردند.

ویژگیها و کاربرد ورق کامپوزیت سِری ضد خش

علاوه بر تمامی مزیتهای شناخته شده ورق های کامپوزیت پرمیوم باند همچون وزن سبک،انعطاف پذیریِ بسیار بالا،نصب آسان ، مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و نیز مقاومت در برابر آتش،کشش و فشار و همچنین دارا بودن بالاترین ثبات و کیفیت رنگی، ورقهای کامپوزیت سری ضد خش بدلیل ترکیب رنگیِ خاص و بافت ضدخش و ضخامت قابل توجه پوسته و نیز خاصیت ضدحریقِ آن ، قابل استفاده در تمامیِ  پروژه های کلان و برج های عظیم اداری و مسکونی از جمله فرودگاهها، مترو و مراکز خرید و یا مجتمع های مسکونی انبوه میباشد.

ورق کامپوزیت ضد خش ، در نماهای داخلی نیز با دارا بودن برتریهایی همچون عدم فرسایش ، عدم تغییر رنگ ، بافت منعطف و عایق سانیِ صوتی و حرارتیِ آن، کاربرد ویژه ای می یابد.

برای مشاهده کالرچارت ورق کامپوزیت ضد خش اینجا کلیک کنید .