دریافت لوح تقدیر از اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی

دریافت لوح تقدیر از اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی

دریافت لوح تقدیر از اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی

گروه کارخانجات تولیدی پرمیوم باند با مدیریت آقایان سیاح فر و خانداداش با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر و نیز با بهره گیری از کلیه ی امکانات و تجربیات بدست آمده در طول دوران فعالیت خود ، موفق به دریافت لوح تقدیر از اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی در سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” گردید. بی شک کسب این موفقیت عظیم ، عظم این شرکت جهت رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در زمینه ی تولید از نقطه نظر کمی و کیفی و نیز ارتقا روز افزون این مجموعه جهت ارائه ی هرچه بهتر محصولات تولیدی به مشترین گرامی را صد چندان خواهد نمود.

متن تقدیر نامه:

کارخانه پرمیوم باند

شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش

امروز در میان فرصت های فراروی توسعه پایدار ، مدیریت صحیح و ارزشی فرصتی با ارزش افزوده بالا محسوب شده و رسیدن به این مهم مستلزم تلاشی مجاهدانه می باشد. در سالی که به شایستگی “اقتصاد و فرهنگ ، با عزم ملی و مدیریت جهادی” نامیده شد برداشتن گامهای استوار در جهت مدیریت جهادی با در نظر گرفتن زوایای اقتصاد مقاومتی ضروری است.بی شک مسیر رشد و پیشرفت کشور بی پایان است و طی این طریق بدون اتکا به قدرت لا یزال حضرت حق و تعهد و مشارکت همگان در راستای بهبود مسمتر ممکن نخواهد بود. خواستگاه چنین حرکتی در اعمال الگوهای موفق در تولید و استفاده مناسب از منابع موجود نهفته است.

این مجال را به پاس حضورتان در جمع برگزیدگان اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی و نیز نگاه موثر جنابعالی و همکاران گران قدرتان در عرصه مدیریت میهن عزیزمان ایران ارج می نهیم. امید است با ثبات قدم در پیمودن مسیر شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر و ارتقا روز افزون آن مجموعه معظم باشیم.

و من الله توفیق

رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

سید محمد جعفری

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *