استفاده از ورق های کامپوزیت پرمیوم باند جهت فلاشینگ

استفاده از ورق های کامپوزیت پرمیوم باند جهت فلاشینگ

استفاده از ورق های کامپوزیت پرمیوم باند جهت فلاشینگ

استفاده از ورق های کامپوزیت پرمیوم باند جهت فلاشینگ ، ابزاری است که اغلب جهت آب بندی نمای ساختمان و پنهان نمودن سازه به کار می رود.

برای استفاده از فلاشینگ در سقف های شیروانی و پنجره ها و جداره های پروژه های بزرگ معمولاً این ابزار بر روی آخرین پروفیل سازه جوش ( یا پرچ) شده قرار می گیرد.

فلاشینگ معمولا با ورق آلومینیوم کامپوزیت با ضخامت ۴ میل با پوسته های مختلف اجرا می شود. البته در بعضی مواقع از ورق های کامپوزیت دارای ضخامت پوسته کمتر از ۳ دهم میل و یا سایر انواع ورق مانند P.V.D.F و یا NANO و یا طرح های خاص  نیز برای اجرا فلاشینگ استفاده می شود. ورق های economy پرمیوم باند بهترین و مناسب ترین گزینه برای اجرای فلاشینگ پنجره ها و جداره های پروژ های بزرگ می باشد تولید این محصول توسط کارخانه پرمیوم باند که برای اولین بار در ایران و خاورمیانه صورت گرفته است ، از ویژگی های مشابه دیگر محصولات پرمیوم باند – آلیاژ آلومینیوم AL-3003 و پلی اتیلن مرغوب و نشکن-برخوردار می باشد و رنگهای کلاس P.V.D.F را پوشش میدهد.این محصولات نیز همانند سایر محصولات دارای ۱۵ سال ضمانت کارخانه و ۱۰ سال بیمه نامه کیفیت میباشند . فلاشینگ علاوه بر استحکام و افزایش طول عمر ساختمان به زیباتر شدن ساختمان نیز کمک می کند و از کثیف شدن نمای ساختمان بر اثر برف و باران جلوگیری می کند.

مزایای فلاشینگ نما:

۱ – پنهان نمودن خرپای شیروانی

۲ – جلوگیری از پیچیدن باد در سازه که ممکن است باعث کنده شدن ورق های آلومینیوم کامپوزیت شود.

۳ –  ایجاد نمایی زیبا در زیر پنجره ها

۴ – آب بندی مناسب جداره نما

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *