چرا نمای کامپوزیت

چرا نمای کامپوزیت

چرا نمای کامپوزیت

پایداری فوق العاده نمای کامپوزیت در برابر شرایط گوناگون آب و هوائی :

به وسیله پوشش رزینی PVDF محصول کارخانه PPG آمریکا مشتق شده از KYNAR 500 دارای ویژگی های ممتازی به لحاظ پایداری در برابر پوسیدگی مواد قلیائی و پودر شدن در اثر اشعه ماورای بنفش گردیده است بنابراین ورق کامپوزیت پرمیوم باند چه زمانی که در معرض گرمای نورخورشید یا در معرض سرمای در حد انجماد مناطق قطبی واقع شود هرگز کیفیت رنگی خود را از دست نمی دهد .

پایداری بالای نمای ساختمان در برابر پوسته شدن رنگ و مسطح بودن پوشش :

نمای کامپوزیت در دمای بالا با مواد سفت کننده ملکولی با عملکرد بالا پیوند می یابد تا به بالاترین سطح از لحاظ پایداری در برابر پوسته شدن برسد . ترکیب شیمیائی چسب بین رنگ و آلومینیوم با استفاده از فن آوری روز دنیا تولید می گردد .

سبکی و پردازش ساده :

نمای کامپوزیت به علت سبکی ( ۵/۳ – ۶/۵ کیلوگرم بر متر مربع ) خود که می تواند منجر به کاهش فاجعه در زمین لرزه ها شود به آسانی قابل پردازش می باشد . سلسله مراتبی همچون بریدن ، تسطیح کردن ، نورد کردن و چند نوع شکل دهی با زاویه قائمه با ابزار ساده نجاری قابل انجام می باشد تا کار نصب پانل سریع و راحت شده و در نتیجه از میزان هزینه ها بکاهد . همچنین قابلیت انعطاف پذیری پانل آلوتایل در ابداع طرح های بدیع کمک زیادی به طراحان کرده است .

خصوصیات ضد حریق ممتاز :

لایه مرکزی ورق نمای کامپوزیت از مواد پلی اتیلن غیر سمی دارای خصوصیات پایداری در برابر آتش ساخته شده است . دو لایه سطحی از جنس آلومینیوم می باشند که به سختی می سوزند و در برابر آتش ایمن می باشند . ورق کامپوزیت مطابق با درجه B1 ( استاندارد جهانی مقاومت مصالح ساختمانی در برابر حریق ) می باشد .

خاصیت ضد خوردگی و مقاومت بالای آلومینیوم :

آلیاژ آلومینیوم مصرفی ۳۰۰۳ محصول کارخانه پرمیوم باند به ضخامت هر لایه mm 5/0 تولید شده طبق استاندارد GB/T3190-96 انگلستان می باشد و این آلیاژ با توجه به داشتن عناصری شامل Mg ,Si,Ni,Zn,Ti و . . . دارای خاصیت Anti Corrosive ( ضد خوردگی ) بسیار بالا می باشد .

پایداری در برابر جدا نشدن لایه ها از یکدیگر :

رزین مصرفی جهت یکپارچه نمودن لایه های آلومینیوم و پلی اتیلن محصول کارخانه پرمیوم باند می باشد که باعث جلوگیری از جدا شدن لایه ها از یکدیگر بر اثر عوامل جوی می گردد .

سادگی نگهداری :

در مکانهائی که میزان آلودگی بسیار شدید باشد نیز ورق کامپوزیت پرمیوم باند براحتی با مواد پاک کننده و شوینده های طبیعی تمیز می گردد .

پایداری در برابر ضربه :

پایداری نمای کامپوزیت در برابر ضربه و سختی پانل در حد بالائی می باشد و لایه پوششی در برابر خم شدن نمی شکند و در شرایط وزش باد و یا طوفان شن تخریب نمی گردد .

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *