ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو / هایگلاس / شاینینگ پرمیوم باند

ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو / هایگلاس / شاینینگ پرمیوم باند

ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو / هایگلاس / شاینینگ پرمیوم باند

با ترکیب تکنولوزی جدید با تکنولوژی سنتی تولید ورق های نانو ف کمپانی American Composite Technologies ورق های کامپوزیت آلومینیومی را با روکش پیشرفته Nano\Shining\High gloss توسعه و ارائه می دهد ، این نسل جدید از ورق های کامپوزیت آلومینیومی این قابلیت را دارد تا روکش P.V.D.F را با ساختار مایکرو با نانو ترکیب کند که حاصل آن ورقی با دفع فوق العاده گرد و غبار و ضد رطوبت همراه با ویژگی منحصر به فرد درخشندگی خیره کننده می باشد .

در برخی از پروژه ها از درزگیر سیلیکون استفاده می شود که در مدت زمان طولانی بر اثر قطرات باران لکه های سیاهی ایجاد می کند که تمیز کردن ان بسیار دشوار است پس از آن به شدت ظاهر نما را تحت تآثیر قرار می دهد . در حال حاضر ورق های کامپوزیت نانو این مشکل را حل کرده اند . این تکنولوژی برتر این امکان را فراهم می کند که ذرات گرد و غبار در هوا بر روی سطح ورق باقی نماند و نیز به کمک قطرات باران سطح ورق تمیز می شود و سطح درخشان ورق کامپوزیت دوباره نمایان می گردد . در نتیجه در هزینه های سنگین تمیز کردن نما صرفه جویی می شود . سطح خارجی ورق های کامپوزیت نانو ، شاینینگ و های گلاس پرمیوم باند با بهر مندی از تکنولوژی برتر نانو براقیت و درخشندگی خیره کننده بیشتری را نسبت به ورق های P.V.D.F\NANO معمولی دارا می باشد .

مزایا ورق :

این ورق ها ضمن دارا بودن خواص ممتازی نظیر استحکام مناسب ، مقاومت در برابر آتش ، رنگ های متنوع و غیره ، به دلیل وجود یک لایه رنگ نانو از خصوصیات منحصر به فردی نظیر پاکیزگی طولانی مدت مقاومت در برابر مواد اسیدی و قلیایی نیز برخوردار می باشند .

این فناوری برتر ، تلالو و براقیت چشمگیری را به همراه سطحی متالیک برای این محصولات به ارمغان می آورد ، که ضمن دادن جلوه و درخشندگی ویژه به نمای پروژه ها ، پاکیزگی آسان را به دلیل سطح لغزنده ( مانند سطح برگ نیلوفر آبی ) به همراه دارد که مورد استقبال بسیاری از طراحان و معماران برجسته قرار گرفته است .

کمپانی American Composite Technologies با بهره گیری از صنعت نانو در عصر حاضر به کمک صنایع آمده و بر درصد  بهره وری افزوده است ، فناوری نانو موجب شده است تا صنعت ورق های کامپوزیت آلومینیومی دچار تحولی شگرف شوند که این امر اخیر ، خبر خوشایندی برای تمامی صنعتگران و معماران بوده زیرا آنها می دانند که صرفه جویی اقتصادی و سودآور اولین پیامد نمای ساختمانی مناسب و استاندراد می باشد و دلیل آن هم صرفه جویی در هزینه هاست .

کاربرد ها :

پوشش نمای خارجی با پانزده سال ضمانت ، به ویژه برای مناطق باران خیز ، مناطق کویری به دلیل وجود ذرات معلق گرد و غبار فراوان و مناطق مرطوب ، پوشش نمای داخلی با بیست سال ضمانت ، تعویض نماهای قدیمی ، قابهاب پنجره ها ، سر در فروشگها ، فریم ها و درب منازل ، ستونها ، غرفه و استندها نمایشگاهی ، سقف و پارتیشن بندی …

ویژگی هاپرمیوم باند
ضخامت ورق۳mm, 4mm , 5mm, 6mm
پوسته آلومینیوم۰٫۲۱mm~0.5mm
آلیاژ آلومینیومAL 3003
پوشش رنگ ورقP.V.D.F-KYNAR500-Resin fluorocarbon
ابعادعرض: min:1000mm,max:1570mm طول:min:1000mm ,max:6000mm

 

ورق کامپوزیت نانو

ورق کامپوزیت نانو

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *