نکاتی ضروری در خرید ورق کامپوزیت

نکاتی ضروری در خرید ورق کامپوزیت

نکاتی ضروری در خرید ورق کامپوزیت

به دنبال  شناخته شدن ورق آلومینیوم کامپوزیت به عنوان یکی از مصالح محبوبی که در نمای ساختمان واجرای نمای کامپوزیت استفاده میشود تولید کنندگان داخلی نیز به تولید و فروش ورق های آلومینیوم کامپوزیت روی آورده اند .

به طوری که امروزه برند های مختلف ورق آلومینیوم کامپوزیت را عرضه میکنند در این بین ذکر چند نکته برای متقاضیان خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به منظور اجرای نمای کامپوزیت ضروری می باشد.

روکش PVDF

ورق های آلومینیوم کامپوزیت انتخاب شده برای استفاده در نمای کامپوزیت  حتما روکش رنگ داشته باشند .

زیرا متاسفانه  بعضی از ورق های کامپوزیت با پوشش رنگ پلی استر که برای کاربری نمای داخلی ساختمان تولید شده اند برای استفاده دراجرای نمای کامپوزیت در حال فروش هستند .

که معایب این نوع ورق های آلومینیوم کامپوزیت این است که رنگشان ترک میخورد و پس از مدتی تغیییر رنگ میدهند که بهتر است از روکش رنگ P.V.D.F که خاصیتی است که در برابر تابش نور خورشید رنگ پریدگی نخواهد داشت استفاده شود .

خاصیت نانو

همچنین بهتر است که از ورق های آلومینیوم کامپوزیت با روکش نانو استفاده شود .

زیرا خاصیت نانو باعث خود تمیز شوندگی ورق آلومینیوم کامپوزیت می شود تا باعث شود گرد و غبار را دفع کند.

به همین دلیل امروزه  شاهد هستیم برخی از ساختمان ها با نمای کامپوزیت  گرد و غبار را جذب میکنند و بسیار تیره و کثیف به نظر میرسند.
در حقیقت قبل از خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت باید مطمئن شویم برند مورد نظرمان خدمات پس از فروش را به درستی ارایه میکند و سابقه ی طبله کردن  در ورق های آلومینیوم کامپوزیت به کار برده شده در نمای کامپوزیت را نداشته است.

و در نظر بگیرید که گارانتی و ضمانت نامه معتبر را پس از اجرای ورق کامپوزیت صادر خواهد کرد .

باید توجه کنیم  برند مورد نظر موجود کافی در انبار داشته باشد تا ورق های آلومینیوم کامپوزیت با توجه به متراژ مورد نظرخریداری شود .

پشتیبانی موجودی انبار برای ورق های کامپوزیت تولید داخل و هم برای ورق های نمای کامپوزیت وارداتی امری ضروری است که در صورت نیاز به متراژ بیشترو کسری ورق به آسانی قابل تهیه باشد.

کارخانه پرمیوم باند شیراز در حال حاضر بزرگترین واحد تولیدی ورق آلومینیوم کامپوزیت که تولید کننده ورق های P.V.D.F ، نانو هایگلاس شاینینگ و ورق های نسوز ( ضد حریق ) و دارای دپوی بالا ورق می باشد .

نکات ضروری در خرید ورق کامپوزیت

نکات ضروری در خرید ورق کامپوزیت

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *