نمای کامپوزیت جایگاه پمپ بنزین

نمای کامپوزیت جایگاه پمپ بنزین

نمای کامپوزیت جایگاه پمپ بنزین

شاید به قطعیت بتوان گفت که  نمای کامپوزیت  و ورق های کامپوزیت بهترین مصالح برای بازسازی و زیباسازی نمای جایگاه پمپ بنزین است . استفاده از  نمای کامپوزیت به دلیل داشتن خصوصیات زیر جهت نمای جایگاه پمپ بنزین پیشنهاد می گردد :

ـ ورق کامپوزیت مورد استفاده در نمای جایگاه های پمپ بنزین دارای خاصیت ضداشتعال میباشد .

ـ وزن بسیار سبک ورق های کامپوزیت جهت بازسازی نمای جایگاه بر روی سازه قبلی

ـ ثبات رنگ ورق ها در برابر آفتاب و باران

ـ قابلیت فرم پذیری زیاد جهت اجرای انواع طراحی های زیبا مخصوص نمای جایگاه پمپ بنزین

ـ دارای بیمه نامه ۱۵ ساله در مقابل هرگونه تغییر رنگ و …

ورقهای کامپوزیت FR پرمیوم باند USA محصولی جدیدی است که لایه آلومینیومی آن از آلیاژ ویژه و هسته معدنی غیر قابل اشتعال تشکیل شده است. این ورق ها از استقامت حریق بسیار بالایی برخوردار هستند که توسط تست حریق   BS 476-7:1997مورد تایید قرار گرفته اند و موفق به اخذ استاندارد از موسسه IQS  انگلستان در تاریخ ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ به شماره ثبت IQS501048 گردیده اند.

کارخانه پرمیوم باند  با اجرای هزاران متر مربع نمای کامپوزیت بصورت حرفه ای و با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش مناسب در این بخش نیز آماده ارایه خدمات به مدیران جایگاه ها جهت اجرایی نما کامپوزیت جایگاه پمپ بنزین میباشد .
جهت بازدید از جایگاه تماس بگیرید .
نما کامپوزیت جایگاه پمپ بنزین

نما کامپوزیت جایگاه پمپ بنزین

 

Share this post

Comment (1)

  • نمای کامپوزیت بهترین مصالح جایگاه پمپ بنزین و جایگاه های سوخت می باشد Reply

    […] نمای جایگاه پمپ بنزین از دیرباز مورد توجه صاحبان جایگاه سوخت بوده است.  در روزهای نخستین ورود ماشین ها به زندگی بشر پمپ بنزین ها برای جذب مشتریان و کشاندن آنها از بزگراه ها به سمت خود سعی میکردند از اصول زیبا شناسی برای طراحی جایگاه پمپ بنزین خود استفاده نمایند. به مرور زمان با مبدل شدن خودرو ها به بخش جدانشدنی زندگی بشر تلاش برای منحصر به فرد نمودن پمپ بنزین ها نیز کاهش یافته است. اما در سال های اخیر با به وجود مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی بار دیگر باعث توجه به طراحی و زیبایی شناسی سکوی های پمپ بنزین توسط طراحان و صاحبان جایگاه های سوخت شده است . […]

    شهریور 25, 1397 at 9:46 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *