نحوه اجرای ورق کامپوزیت داخلی پرمیوم باند

نحوه اجرای ورق کامپوزیت داخلی پرمیوم باند

نحوه اجرای ورق کامپوزیت داخلی پرمیوم باند

طراحی دکوراسیون با ورق های INTERIOR پرمیوم باند کلکسیونی از مدل ها و طرح های شگفت انگیزی را در اختیار طراحان و معماران قرار می دهند تا معماران بدون محدودیت قوه تخیل خود را گسترش دهند  و به یک ترکیب منحصر به فرد از هنر معماری دسترسی پیدا کنند. این کلکسیون ویژِگی های قابل توجه دیگری نظیر انعطاف پذیری بالا ، سبکی وزن ، قابلیت شستشو ،نصب آسان و سریع ، سطح یکنواخت و صاف و ضمانت نامه ۱۵ ساله کارخانه را به همراه دارد و می تواند بر غنای یک اثر معماری بیافزاید.

برای مشاهده کالرچارت ورق های داخلی پرمیوم باند اینجا کلیک کنید .

ورق های کامپوزیت داخلی پرمیوم باند به چندین روش قابل اجرا می باشد که در ادامه ۲ روش از اجرای ورق کامپوزیت پرمیوم باند مختصر توضیح داده می شود :

روش اجرا با استفاده از شاسی زیر سازی :

این روش نصب که در صورت وجود ناصافی و برآمدگی و فرورفتگی در سطح مورد نظر قابل استفاده می باشد ، در این روش از زیر سازی MDF با ضخامت های مختلف جهت زیر سازی استفاده می گردد و سطح MDF به صورت کامل چسب کاری و پرس کاری می گردد و بعد به صورت مستقیم شاسی روکش شدن به روی دیوار یا هر قسمت دیگری که مد نظر است نصب می گردد .

لازم به ذکر است در روش یاد شده به علت شاسی از ضخامت های مختلف ۱/۵ میل تا ۳ میل قابل استفاده می باشد .

روش اجرا بر روی سطح به صورت مستقیم :

در این روش ورق های آلومینیوم کامپوزیت فوق بدون استفاده از شاسی زیر سازی ( و بصورت کاملا مستقیم ) و با ضخامت بیش از ۲ میلیمتر بر روی سطح مورد نظر جهت نصب که باید کاملا صاف و یکدست و همواره باشد و بصورت کامل عملیت چسب کاری انجام گردد ، نصب می گردد .

اجرا ورق کامپوزیت داخلی پرمیوم باند

اجرا ورق کامپوزیت داخلی پرمیوم باند

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *