معرفی شرکت پرمیوم باند

معرفی شرکت پرمیوم باند

معرفی شرکت پرمیوم باند

شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش از سال ۲۰۰۳ میلادی همراه با شرکای خارجی خود مراحل راه اندازی یک واحد تولیدی ACP  را در امارات آغاز نمودند .

که این شراکت تا سال ۲۰۱۰ میلادی فعالیت داشته است .

به پشتوانه بررسی و تحقیق آگاهانه و عرق ملی مراحل ساخت بزرگترین واحد تولیدی ورقهای کامپوزیت آلومینیوم را در شیراز پایتخت فرهنگ و تمدن ایران زمین پایه گذاری نمودند.

کارخانه پرمیوم باند با وسعت ۴۰۰۰۰ متر مربع  در منطقه ویژه اقتصادی شیراز واقع می باشد .

بزرگترین واحد تولید کامپوزیت در خاورمیانه

بزرگترین واحد تولید کننده ورق های کامپوزیت آلومینیومی در خاورمیانه شامل چهار سوله تولیدی که جمعا ۱۲۰۰۰ متر مربع ، ساختمان مجهز اداری با ۱۰۰۰ متر مربع زیر بنا ، مهمانسرایی مجلل به مساحت ۹۰۰ متر مربع از مساحت کل کارخانه با ظرفیت تولید سالانه  ۳٫۹۰۰٫۰۰۰ متر مربع  می باشد.

ورق های کامپوزیت پرمیوم باند پس از طی آزمایشات و تست های متعدد موسسات معتبر بین المللی و داخلی موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه های ملی و بین المللی  از جمله استاندارد CE گردیده است .

از جمله موسسات معتبر می توان به دانشگاه مهندسی مواد شیراز ، موسسه تحقیقاتی رنگ امیر کبیر – مترا ، مرکز پژوهش متالوژی رازی ، شرکت خدمات آزمایشگاهی اقیانوس سبز اشاره نمود .

گواهینامه ها و استانداردها

لازم به ذکر است کارخانه پرمیوم باند نیز موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه های ملی و بین المللی  از جمله استاندارد CEتاییدیه کیفیت اروپا جهت صادرات به منطقه مذکور از موسسه  IQS  انگلستان ،استاندارد ISO9001  از موسسه UDEM آلمان ، استاندارد  ISO14001از موسسه  ICERTI انگلستان ،استاندارد ISO10004  از موسسه ITCC انگلستان ، و استاندارد KYNAR 500 , FR, از موسسه IQS و استاندارد ملی ایران بابت کیفیت و انطباق استاندارد کارخانه محصول به شماره :۰۰۰۴۹/۷۵/۹۳ ، ضمانت نامه ۱۵ ساله کارخانه مادر و ۱۰  سال بیمه نامه از بزرگترین بیمه گذار کشور ، بیمه ایران و نیز در دو سال متوالی ۹۱ و ۹۲ برنده لوح و تندیس حمایت از مصرف کنندگان می باشد.

آلیاژ ۳۰۰۳ آلومینیوم ورق های کامپوزیت پرمیوم باند در مقایسه با آلیاژ ۱۱۰۰ دیگر برند ها که موجب استقامت و دوام بالای این ورق می باشد.

تولید ورق های کامپوزیت توسط دستگاههای MITSUBISHI(میتسوبیشی ژاپن)  و   SIEMENS (زیمنس آلمان) ، پلی اتیلن مرغوب و درجه یک نشکن ایران ، قابلیت تولید در ابعاد خاص جهت پایین آمدن میزان دور ریز ورق ،۷۲ رنگ و طرح متنوع و بی نظیر، موجودی کامل و همیشگی انبار ، موفقیت در اخذ گواهینامه ها و استانداردهای معتبر و ملی و بین المللی ، بزرگترین تولید کننده ورقهای کامپوزیت نانو شاینینگ در خاور میانه و تنها تولید کننده ورق های کامپوزیت ضد حریق در ایران از جمله ویژگی های بارز این محصولات می باشد.

کارخانه_پرمیوم باند

کارخانه پرمیوم باند

Share this post

Comment (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *