مصاحبه با آقای داریوش سیاح فر

مصاحبه با آقای داریوش سیاح فر

مصاحبه با آقای داریوش سیاح فر

گفتگوی اختصاصی خبرنگار ایران نماکار با مدیران کارخانه پرمیوم باند….تولید ورق های کامپوزیت توسط دستگاه های میتسوبیشی ژاپن و زیمنس آلمان ، پلی اتیلن مرغوب و نشکن ایران ، قابلیت تولید در ابعاد خاص جهت پایین آمدن میزان دورریز ورق و تنها تولید کننده ورق های کامپوزیت مقاوم در برابر حریق ایران از جمله ویژگی های بارز این محصولات می باشد

چطور شد که به این صنعت رو آوردید و با چه چالش هایی در این صنعت مواجه هستید؟

در سال ۱۳۸۰ همراه با شرکای خارجی خود تصمیم به راه اندازی کارخانه تولید ورق های کامپوزیت آلومینیوم با برند آلوباند در امارات متحده عربی گرفتیم و طی سال های طولانی این برند از امارات وارد ایران می شد.

در این سال ها با این تفکر که بتوان در عرصه متریال های صنعت ساختمان سهمی از تکنولوژی مدرن ساختمان داشت به پشتوانه بررسی و تحقیق آگاهانه و عرق ملی مراحل ساخت بزرگترین واحد تولیدی ورق های کامپوزیت آلومینیوم را در منطقه ویژه اقتصادی شیراز پایه گذاری نمودیم

خلاقیت و کیفیت در محصولات شرکت پرمیوم باند سرآمد است. در این باره توضیح بفرمایید.

در تعریف کیفیت ورق های کامپوزیت آلومینیوم پرمیوم باند به این نکته می توان اشاره کرد که این ورق ها دارای گواهینامه بین المللی Kynar500 , ISO9001 , ISO10004 , ISO2008 هستند.

همچنین این ورق ها گواهینامه استاندارد ملی ایران را دریافت کرده اند.

استفاده از آلومینیوم با آلیاژ ۳۰۰۳ باعث متمایز شدن این ورق ها نسبت به دیگر برندها شده است.

بیمه نامه و ضمانت نامه ۱۵ ساله گواهی است بر کیفیت بالای ورق های کامپوزیت آلومینیوم پرمیوم باند.

آلومینیوم کامپوزیت در داخل کشور و مخصوصا در کارخانه پرمیوم باند با چه کیفیتی تولید می شود و چطور می توان در این صنعت خود کفا شد ؟

آلیاژ ۳۰۰۳ آلومینیوم ورق های کامپوزیت پرمیوم باند در مقایسه با آلیاژ ۱۱۰۰ دیگر برندها که موجب استقامت و دوام بالای این ورق می باشد.

تولید ورق های کامپوزیت توسط دستگاه های میتسوبیشی ژاپن و زیمنس آلمان ، پلی اتیلن مرغوب و نشکن ایران ، قابلیت تولید در ابعاد خاص جهت پایین آمدن میزان دورریز ورق و تنها تولید کننده ورق های کامپوزیت مقاوم در برابر حریق ایران از جمله ویژگی های بارز این محصولات می باشد.

از جمله عوامل خودکفایی در این صنعت می توان به عزم راسخ در راستای تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، استفاده از نیروهای مجرب و با دانش ایرانی و توسعه عدالت و دستیابی به اقتدار ملی اشاره کرد.

سهم برند پرمیوم باند در صنعت نمای ساختمان از بازارهای صادراتی خیلی پررنگ است ، لطفا دراین باره بیشتر توضیح بدید.

برند پرمیوم باند با خصوصیات منحصر به فرد ، کیفیت برتر ، رنگ ها و طرح های شگفت انگیز با اهداف پشتیبانی از منافع اقتصادی مشتریان و واقعیت بخشیدن به رویاهای معماران خوش ذوق محصولات خود را وارد بازارهای بین المللی کرده است چرا که هم اکنون صادرات این محصولات به کشورهای ترکمنستان ، افغانستان و عراق انجام می پذیرد.

این در حالیست که کشورهای اروپایی نظیر آلمان ، اتریش ، بلژیک و سوئیس در حال مذاکره و عقد قرارداد است.

از اهداف و چشم انداز شرکت بفرمایید و راز موفقیت برند پرمیوم باند که امروز سهم بسزایی در بازار ایران دارد؟

این کارخانه مفتخر است که اولین صادر کننده ورق کامپوزیت ایرانی به کشورهای منطقه و همچنین تنها صادر کننده ورق کامپوزیت ایرانی به اروپا می باشد.

در همین راستا به دست آوردن جایگاهی برای تولیدات با کیفیت تر و بیشتر در داخل و خارج از کشور و همچنین اجرای طرح توسعه این شرکت به منظور ایجاد اشتغال و تولید محصولات جدید و افزایش حجم تولید از دیگر اهداف این شرکت می باشد.

تامین بهترین مواد اولیه جهت بالابردن کیفیت محصول و تولید ورق های کامپوزیت آلومینیوم ۲ طرف رنگ از رموز موفقیت این برند است.

مدیران کارخانه پرمیوم باند

مدیران کارخانه پرمیوم باند

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *