قیمت نصب کامپوزیت

قیمت نصب کامپوزیت

قیمت نصب کامپوزیت

بیشتر مشتریان در تماس خود با شرکت قیمت نصب کامپوزیت را بصورت تلفنی می پرسند و اصرار دارند که کارشناسان مربوطه قیمت کامپوزیت با نصب را تلفنی اعلام نمایند و نسبت به تعیین وقت بازدید کارشناس از پروژه هر چند بصورت رایگان خودداری می نمایند از اینرو در این مقاله تصمیم داریم مبنای محاسبه قیمت نصب کامپوزیت را ارائه نماییم.

مبنای محاسبه قیمت نصب کامپوزیت

یکی از موارد شاخص در تعیین قیمت نصب ورق کامپوزیت می باشد. ورق کامپوزیت براساس اینکه ۳/۰ یا ۵/۰ باشد در قیمت ورق کامپوزیت تاثیر دارد همچنین نوع ورق کامپوزیت از لحاظ رنگ که پلی استر باشد یا PVDF یا نانو در قیمت متفاوتند و یا اینکه از لحاظ طرح که ساده باشد یا آینه ای ، طرح چوب یا طرح سنگ در قیمت تاثیر دارند.

همچنین شاخص بعدی نوع طراحی پروژه است که براساس آن میزان زمان نصب ورق کامپوزیت محاسبه می شود و براساس آن هزینه دستمزد اجرا کامپوزیت پروژه مشخص می شود.

شاخص دیگر روش نصب ورق کامپوزیت و میزان هزینه آهنکشی زیر سطح کار می باشد که براساس آن قیمت تمام شده نصب کامپوزیت تغییر می کند.

شاخص دیگر میزان ارتفاع است که براساس آن تغییراتی در نصب نهایی کامپوزیت خواهد داشت. البته اگر پروژه خارج از محدوده باشد هزینه ایاب و ذهاب بعهده کارفرما می باشد که البته این موضوع طبق قرار داد و توافقی است.

بطور خلاصه قیمت نصب کامپوزیت براساس نوع ورق کامپوزیت ، نوع طراحی، روش نصب و هزینه آهنکشی متغیر است و لازم است که جهت ارائه قیمت نصب مناسب ، نصب کامپوزیت حتما توسط کارشناس بازدید بعمل آید.

آنچه بایستی کارفرما در نظر داشته باشد کیفیت کار نصاب است چرا که در دراز مدت در صورت عدم نصب ورق کامپوزیت بر اساس استانداردهای لازم ، ورق کامپوزیت از جای خود جدا شده و کارفرما با مشکل مواجه میشود.چرا که هزینه ای دیگر متحمل شده تا مجددا نصب صورت پذیرد . و هزینه مجدد به مراتب بالاتر از هزینه اولیه میباشد.

قیمت ورق کامپوزیت

قیمت ورق کامپوزیت

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *