سری سنگ مات (Matt Stone Series)

سری سنگ مات (Matt Stone Series)

امروزه اگر کسی بخواهد از ورق کامپوزیت طرح سنگ در دکوراسیون داخلی و یا خارجی مورد استفاده قرار دهد، نمیتواند اهمیت طبیعی بودنِ آنرا نادیده بگیرد. پرمیوم باند با در نظر گرفتن این مهم و با ارائه ی ورق های آلومینیوم کامپوزیت طرحهای سنگ از نوعِ مات این نیاز را پاسخ گفته است.

ورق کامپوزیت سری سنگ مات علاوه بر طبیعتِ زیبایِ آن،دارای آلیاژی با کیفیتِ ویژه، پوشش PVDF و ضخامت آلومینیوم بسیار بالا و نیز خاصیت ضد حریق میباشد.

لازم به ذکر است که با توجه به راه اندازی خط تولید ورق ضد حریق نسوز A2 ، قابلیت تولید بصورت نسوز تولید می شود .

این طرح ها از میان بیش از ۳۵۰ طرحِ کارشناسی شده با نگاهی فنی و زیباشناسانه انتخاب و “برای اولین بار “توسط شرکت پرمیوم باند تولید و عرضه میگردد.

ویژگیها و کاربرد ورق کامپوزیت سری سنگ مات

علاوه بر تمامی مزیتهای شناخته شده برند پرمیوم باند همچون وزن سبک،انعطاف پذیریِ بسیار بالا،نصب آسان ، مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و نیز مقاومت در برابر آتش،کشش و فشار و همچنین سطح بسیار صیقلی و دارا بودن بالاترین ثبات و کیفیت رنگی، ورقهای کامپوزیت سنگ مات بدلیل زیباییِ چشمگیر و ضخامت قابل توجه پوسته و خاصیت ضدحریقِ آن ، قابل استفاده در تمامیِ  پروژه های کلان و برج های عظیم اداری و مسکونی میباشد.

در نماهای داخلی نیز با حفظ اصالت و استحکامِ سنگ و برتریهایی همچون عدم فرسایش ، عدم تغییر رنگ و عایق سانیِ صوتی و حرارتیِ آن، کاربرد ویژه ای می یابد.

برای مشاهده کالرچارت ورق های کامپوزیت پرمیوم باند اینجا کلیک کنید .

نمای کامپوزیت طرح سنگ مات

نمای کامپوزیت طرح سنگ مات