انجام تست کیفیت (QC)

انجام تست کیفیت (QC)

انجام تست کیفیت (QC)

پروسه QC ( انجام تست کیفیت ) روی ورق های کامپوزیت پرمیوم باند طی سه مرحله انجام میگیرد . این سه مرحله شامل بازرسی قبل از تولید ، پروسه تولید و بازرسی پس از تولید می باشد . مرکز تست کنترل کیفیت کارخانه پرمیوم باند با تفکر تولید محصولاتی با کیفیت قابل رقابت با استاندارد های جهانی مجهز به مدرن ترین و دقیق ترین ابزار های آزمایشگاهی در خاورمیانه توسط گروهی مجرب و متخصص هدایت می شود .

این مرکز سه نکته زیر را مورد توجه بسیار قرار میدهد :

  • مواردی از جمله کنترل دستگاهها ، هدایت خط های تولید ، مدیریت پروسه ها و رعایت ضوابط تمامیت اجرا

  • صلاحیت گروه از لحاظ دانش ، حرفه و تجربه

  • موارد دیگر شامل فرهنگ سازی گروه ، انگیزه و روحیه تیمی و در نهایت رسیدن به یک هدف : ” کیفیت “

با توجه به تنوع آب و هوایی متفاوت در کشور ایران ، یکی از حائز اهمیت ترین تست هایی که در این مرکز صورت می گیرد تست دما به دمای ۲۰- درجه سانتیگراد و تست های حرارت بالا از ۶۰+ درجه سانتیگراد الی ۸۰+ درجه سانتیگراد مطابق با استاندارد ASTM می باشد که نتایج حاصله بیانگر سازگاری ورق های کامپوزیت پرمیوم باند با شرایط سخت آب و هوایی مختلف از جمله مناطق بسیار سرد مانند آذربایجان و مناطق گرم و مرطوب مانند جزایر خلیج فارس می باشد .

تست های دیگر شامل تعیین شاخص مذاب ( MFI ) ، تشخیص رنگ ، اندازگیری ضخامت پوشش ، اندازه گیری حرارت ، ضربه ، خمش ، کشش ، تعیین PH ( شرایط اسیدی و قلیایی ) محیط ، تعیین سختی پلی اتیلن ، اندازه گیری رطوبت ، تعیین ابعاد داخلی و خارجی ورق ، اندازه گیری وزن ، تععین حفره در پلیمر و کیفیت سطح ورق ، استقامت ورق در نمک ، دوام در برابر سایش و تست خراش مطابق با استاندارد ASTM  می باشد .

با عنایت به لطف خداوند ، مفتخریم که اعلام نمائیم مرکز تست کنترل کیفیت پرمیوم باند تنها مرکز در خاورمیانه و اروپاست که ماهانه متراژ بالایی از ASP را جهت آزمایشهای گوناگون تعیین کیفیت به شیوه دیجیتالی و حرفه ای و نیز هر ۴۰ دقیقه بصورت دستی اختصاص داده است . در نهایت ، نتایج حاصله به CEO گزارش داده می شوند تا از هر گونه ریسک کیفیتی در خروجی کارخانه جلوگیری به عمل آید .

Share this post

Comment (1)

  • فرآیند تولید ورق آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند Reply

    […] واحد کنترل کیفیت […]

    مرداد 28, 1397 at 9:51 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *