افتتاح فاز دو مجموعه پرمیوم باند با حضور استاندار محترم فارس

افتتاح فاز دو مجموعه پرمیوم باند با حضور استاندار محترم فارس

افتتاح فاز دو مجموعه ورق های کامپوزیت پرمیوم باند

مراسم افتتاح فاز دو مجموعه کارخانجات پرمیوم باند در تاریخ ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۶ با حضور استاندار محترم فارس جناب آقای مهندس تبادار و هیات همراه ، جناب آقای مهندس همتی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت و جناب آقای مهندس طیبی رئیس منطقه ویژه اقتصادی شیراز برگزار شد.

طی این مراسم خط های تولید جدید و فوق پیشرفته مجموعه با عناوین خط تولید ورق های کامپوزیت ضد حریق A2 ، خط تولید ورق های کامپوزیت Honey comb (لانه زنبوری) و همچنین خط تولید ورق های کامپوزیت ۳D  ( سه بعدی) شروع به کارنمودند.

با حضور استاندار فارس ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت و جمعی از مدیران استانی ، فاز دوم تولید انواع ورق های کامپوزیت با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار در منطقه ویژه اقتصادی شیراز افتتاح شد

که این فاز ظرفیت تولید انواع ورق های کامپوزیت با ظرفیت تولید سالانه دو میلیون متر مربع انواع ورق های کامپوزیت را دارد .

استاندار فارس در مراسم افتتاح فاز دوم تولید ورق های کامپوزیت در منطقه ویژه اقتصادی شیراز با تحسین کار شرکت پرمیوم باند در رونق تولید داخلی ، خاطر نشان کرد :

کارخانه پرمیوم باند در حال حاضر ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرده در دو طرح توسعه سوم و چهارم نیز زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر دیگر را فراهم خواهد کرد .

استاندار فارس همچنین با اشاره به حضور موفق و قابل تحسین شرکت پرمیوم باند در اقتصاد کشور گفت : داشتن ۵۰ درصد سهم تولید ورق کامپوزیت کشور ، نشان از همت بالای مدیران این شرکت دارد .

مقام عالی دولت در استان فارس همچنین گفت : وقتی مجموعه ای افق تولید و بازارش مشخص باشد حتما در بازار موفق است همچون مجتمع پرمیوم باند که تمام این مزایا را داراست .

در ادامه دکتر همتی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس نیز با اشاره به مشکل شرکت پرمیوم باند با شهرداری شیراز گفت :

در دوره شهردار سابق این شرکت با شهرداری شیراز مشکل داشت و اجازه نمی دادند در شهر شیراز از ورق های کامپوزیت برای ساختمان های بلند مرتبه استفاده کنند

که این موضوع را در کارگروه رفع موانع تولید بردیم و شهرداری ملزم شد تا از این ورق ها استفاده کند که در دوره شهردار جدید برای استفاده مجدد نیاز به دستور استاندار است .

همچنین رئیس شرکت تضکانی سیاح فر و خانداداش ( مجموعه کارخانجات پرمیوم باند ) اظهار داشت : شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش از سال ۲۰۰۳ در شارجه با شریک خارجی در زمینه ورق های کامپوزیت شروع به کار کرد .

علیرضا عطاران افزود : مهر ماه ۹۱ با یک خط تولید و ۳۰ نیرو کار را شروع کردیم و ابتدای امسال ۳ خط دیگر را اضافه کردیم و در حال حاضر با ۷ خط کار را ادامه می دهیم که یکی از خط های تولید ، دقیق ترین خط در خاورمیانه است .

در ادامه آقای سیاح فر رئیس هیئت مدیره شرکت پرمیوم باند نیز گفت : با راه اندازی خط جدید ۳۰۰ نیرو مشغول به کار خواهند شد و فاز ۴ کارخانه ۱۷ هزار متر مربع است که اولین خط تولید آن با حجم سرمایه گذاری ۲۷ میلیارد تومان خواهد بود .

آقای سیاح فر به معضل بحث مالیات شرکت نیز اشاره نمود و گفت : دارای حساب های ۵ ساله ما را بیرون کشیدند و می گویند گردش مالی شما ۵۰۰ میلیون تومان بوده است وحالا باید بیایید مالیات آن را بدهید یا در مورد آن توضیح دهید .

ما به منطقه ویژه اقتصادی آمدیم به این امید که ۱۰ سال معافیت مالیاتی داشته باشیم ، اما امروز طور دیگری با ما برخورد می کنند .

آقای سیاح فر در پایان با ابراز خرسندی از حضور استاندار فارس در آئین گشایش این شرکت گفت : حمایت استاندار فارس برای ما مهم است و همین که در این مکان حضور پیدا کرده اند ، برای ادامه کار دلگرم می شویم .

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *