آلومینیوم کامپوزیت پانل با روکش نانو

آلومینیوم کامپوزیت پانل با روکش نانو

آلومینیوم کامپوزیت پانل با روکش نانو

آلومینیوم کامپوزیت نانو ضمن دارا بودن خواصی نظیر ضد آلایندگی، مقاومت در برابر آتش، استحکام مناسب و غیره، به دلیل بهره مندی از تکنولوژی برتر نانومتر از خصوصیات منحصر به فردی نظیر خود تمیز کنی، مقاومت در برابر مواد اسیدی و قلیایی نیز برخوردار می باشد.

آلومینیوم کامپوزیت نانو ضمن دارا بودن خواصی نظیر ضد آلایندگی، استحکام مناسب و غیره، به دلیل بهره مندی از تکنولوژی برتر نانومتر از خصوصیات منحصر به فردی نظیر خود تمیز کنی، مقاومت در برابر مواد اسیدی و قلیایی نیز برخوردار می باشد.لذا با توجه به ویژگی های فوق، هنگام استفاده از ورق نانو در مقایسه با ورقهای پی وی دی اف معمولی، دیگر نگرانی درخصوص تمیز نمودن سطوح نما، به خصوص در مورد ساختمان های بلند مرتبه وجود ندارد

ساختار پانل نانو

آلومینیوم کامپوزیت پانل نانو از یک لایه محافظ که خاصیت تمیز کنندگی خودکار دارد، بر روی سطح رنگ گرد و خاک را براحتی جدا کرده و آلودگی را تجزیه می کند و یا بعبارتی خاصیت تمیز کنندگی خودکار دارد.

هنگام بارش طولانی باران لک های سیاهی بین شکافها بوجود می آیند که تمیز کردن آنها سخت بنظر می آید و تاثیر بدی روی ظاهرداردکه  پانل نانو این مشکل را حل کرده است. خاک و گرد و غبار به سختی به آن می چسبد .

سطح خارجی ورق های کامپوزیت نانو ، شاینینگ و های گلاس پرمیوم باند با بهر مندی از تکنولوژی برتر نانو براقیت و درخشندگی خیره کننده بیشتری را نسبت به ورق های P.V.D.F\NANO معمولی دارا می باشد .

تکنولوژی ورق نانو

این ورق ها ضمن دارا بودن خواص ممتازی نظیر استحکام مناسب ، مقاومت در برابر آتش ، رنگ های متنوع و غیره ، به دلیل وجود یک لایه رنگ نانو از خصوصیات منحصر به فردی نظیر پاکیزگی طولانی مدت مقاومت در برابر مواد اسیدی و قلیایی نیز برخوردار می باشند .

این فناوری برتر ، تلالو و براقیت چشمگیری را به همراه سطحی متالیک برای این محصولات به ارمغان می آورد .

که ضمن دادن جلوه و درخشندگی ویژه به نمای پروژه ها ، پاکیزگی آسان را به دلیل سطح لغزنده ( مانند سطح برگ نیلوفر آبی ) به همراه دارد که مورد استقبال بسیاری از طراحان و معماران برجسته قرار گرفته است .

با ترکیب تکنولوزی جدید با تکنولوژی سنتی تولید ورق های نانو کمپانی American Composite Technologies ورق های کامپوزیت آلومینیومی را با روکش پیشرفته Nano\Shining\High gloss توسعه و ارائه می دهد .

این نسل جدید از ورق های کامپوزیت آلومینیومی این قابلیت را دارد تا روکش P.V.D.F را با ساختار مایکرو با نانو ترکیب کند که حاصل آن ورقی با دفع فوق العاده گرد و غبار و ضد رطوبت همراه با ویژگی منحصر به فرد درخشندگی خیره کننده می باشد .

ورق کامپوزیت نانو

ورق کامپوزیت نانو

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *