تفاهم نامه همکاری میان هیات اسکیت فارس و پرمیوم باند

تفاهم نامه همکاری میان هیات اسکیت فارس و پرمیوم باند

همکاری هیات اسکیت فارس و کارخانه پرمیوم باند:

img_4257

خلاصه ای از گزارش روزنامه خبر:

دکتر فریبا محمدیان ، رئیس فدراسیون اسکیت ایران ، سید اسلام موسوی ، معاوت توسعه امور ورزش فارس ، سید عبدالرضا دستغیب  رئیس هیات اسکیت فارس و روسای هیات اسکیت استان های مرکزی ، همدان ، خراسان رضوی ، مازندران ، آذر بایجان غربی و تهران در این جلسه حضور داشتند.

تفاهم نامه اسکیت فارس با کارخانه پرمیوم باند شیراز تنها تولید کننده  ورق های کامپوزیت آلومینیوم ضد حریق در خاورمیانه امضا شد. به گزارش روابط عمومی هیات اسکیت فارس در مراسمی با حضور مدیران این کارخانه و رئیس فدراسیون اسکیت کشورمان و مسئولین هیات اسکیت استان تفاهم نامه ای امضا گردید. شرکت تضامنی سیح فر و خانداداش از حامیان واقعی ورزشکازان استان می باشد.

۲۲۲۲ page_4 varzeshi.indd page_4 varzeshi.indd

کاش هیأت‌های دیگر استان های کشور مانند هیأت اسکیت فارس بودند

رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران دیروز چهارشنبه به شیراز آمد تا جلسه شورای مناطق اسکیت کشور را به میزبانی هیأت اسکیت فارس برگزار کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی نیم نگاه دکتر فریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت ایران، سید اسلام موسوی معاون توسعه امور ورزش فارس، سیدعبدالرضا دستغیب رئیس هیأت اسکیت فارس، و رؤسای هیأت اسکیت استان های مرکزی، همدان، خراسان رضوی، مازندران، آذربایجان شرقی و تهران در این جلسه حضور داشتند. جلسه شورای مناطق اسکیت کشور به همت حسین محمدی رئیس هیأت اسکیت شیراز و مسئول کمیته اقتصادی هیأت اسکیت استان در محل سالن اجتماعات کارخانه پرمیوم باند شیراز حامی اسکیت فارس برگزار گردید. بررسی عملکرد هیأت اسکیت استان های کشور، بررسی منابع مالی و انسانی اسکیت استان های مختلف در جهت توسعه این رشته ورزشی در سراسر کشور و ارائه راهکارهای گوناگون از سوی رؤسای هیأت های استان‌ها از مهم ترین محورهای جلسه دیروز بود.

دکتر فریبا محمدیان در حاشیه این جلسه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی نیم‌نگاه اظهار داشت: «ما در این جلسه مواردی را با رؤسای هیأت استان های کشور به مشورت گذاشتیم که شرکت‌کنندگان راهکارهای خود را در این زمینه ارائه دادند. با بررسی راهکارهای پیشنهادی اعضای محترم، امید است که این راهکارها در سطح استان های متبوع شان به کار گرفته شود.»

رئیس فدراسیون اسکیت ایران گفت: «اسکیت ایران چند رویداد مهم را پشت سر گذاشته است که شامل اعزام ۳ تیم به مسابقات اسکیت هاکی قهرمانی جهان در ایتالیا در دو بخش دختران و پسران و اعزام تیم اسکیت هنری دختران در کاپ آزاد باشگاه های جهان در ایتالیا می باشد.» محمدیان با اشاره به رویدادهای پیش روی اسکیت کشورمان گفت: «ما در شهریورماه مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی جهان را در چین خواهیم داشت، سپس هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی ورزش های رولر آسیا در آبان ماه مجدداً در چین برگزار می شود که برای اعزام چهار تیم در رده پسران و چهار تیم در رده دختران به این مسابقات در چهار رشته ورزشی برنامه ریزی کرده ایم.

در اسفندماه نیز المپیک زمستانی آسیا در ژاپن را خواهیم داشت و نگرش ما افتخارآفرینی اسکیت بازان کشورمان در این رقابت ها می باشد.»
وی ادامه داد: «امیدوار هستیم بتوانیم منابع مالی این سه رویداد مهم پیش رو را تأمین نماییم. در جلسه امروز با حضور و مشورت اعضای شورای مناطق اسکیت کشور در شیراز روش ها و پتانسیل های مورد نظرمان را بررسی می نماییم.»

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: «برای اولین بار در کشور جام بین المللی فری استایل با حضور ۱۴۳ اسکیت‌باز از کشورهای مختلف دنیا درحال برگزاری است. در حین این مسابقات از سه مدرس بین المللی داوری اسکیت هم دعوت نموده ایم تا دانش خود را در اختیار داوران و ورزشکاران
فری استایل بگذارند.»

رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران با تمجید از عملکرد هیأت اسکیت فارس اظهار داشت: «برای چندمین بار است که به شیراز سفر می کنم و خوشبختانه با تلاش زایدالوصف همکارانم در هیأت اسکیت استان فارس روبه‌رو می شوم. به همت سیدعبدالرضا دستغیب رئیس اسکیت این استان و همکارانش شکاف های موجود در اسکیت فارس جبران شده است.» دکتر محمدیان گفت: «جای تشکر دارد که رئیس یک هیأت بتواند تعامل مناسبی با صنعت برای ارتقا ورزش اسکیت ایجاد نماید. امیدوار هستم این روند، تسری پیدا کند و روزی را ببینم که هر ۳۱ هیأت استان‌های کشور همانند استان فارس از یک حامی مالی برخوردار باشند.»

رئیس فدراسیون اسکیت کشور در ادامه افزود: «اسکیت فقط ورزش نیست و در واقع یک سبک زندگی و مهارت محسوب می شود. این رشته ورزشی امروزه نیز یک نیاز برای قشر جوان و نوجوان کشور ما می باشد.»

تفاهم نامه همکاری هیات اسکیت فارس و کارخانه پرمیوم باند امضا شد، تفاهم نامه اسکیت فارس با کارخانه پرمیوم باند شیراز تنها تولید کننده ورق های کامپوزیت آلومینیوم ضد حریق در خاورمیانه امضا شد. به گزارش خبرنگار ورزشی نیم نگاه ظهر دیروز چهارشنبه در مراسمی با حضور مدیران این کارخانه و رئیس فدراسیون اسکیت کشورمان و مسئولین هیأت اسکیت استان تفاهم نامه فوق امضا گردید.
شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش که محصول خود را با برند پرمیوم باند تولید می نماید از حامیان واقعی ورزشکاران اسکیت استان می باشد که حمایت دلسوزانه مهندس داریوش سیاح فر مدیر عامل آن باعث شده تا نقطه امیدی برای اسکیت بازان فارس برای موفقیت در عرصه های
ملی و بین المللی به‌وجود آید.
در ادامه خانداداش رئیس هیأت مدیره شرکت تضامنی خانداداش سیاح فر (پرمیوم پاند) به اعضا خوشامد گفت. سپس مهندس داریوش سیاح فر ضمن خوشامدگویی به رئیس فدراسیون اسکیت ایران و اعضای هیأت اسکیت استان اظهار داشت: «مفتخر هستیم که میزبان زحمت کشان واقعی اسکیت استان و کشور باشیم. امیدوار هستیم بتوانیم به سهم خود کمکی در جهت رشد این رشته پرطرفدار و مفید ورزش جامعه بنماییم.»
بازدید معاون دادستان شیراز و مدیرکل گمرکات فارس مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان اسکیت فارس و کارخانه پرمیوم باند با بازدید معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شیراز و مدیر کل گمرک استان و نیز تعدادی از کارآموزان قضایی همزمان شده بود.
در این مراسم، کوروش زارعی معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شیراز اظهار داشت: «بازدید ما در رابطه با آشنایی قضات آینده فارس با مسائل مربوط به قاچاق کالا و ارز، جرائم اقتصادی، آشنایی با روند کار در منطقه ویژه اقتصادی و واردات و صادرات کالا از طریق گمرکات می باشد.»
زارعی با خسته نباشید به مهندس سیاح فر و کارکنان شرکت تضامنی سیاح فر- خانداداش (پرمیوم باند) گفت: «تولید در کشور ما سبب کاهش آسیب ها و بزه های گوناگون می باشد و مجموعه صنعت و قضایی یک هدف مشترک را دنبال
می کنند و سعی شان بر این است که بتوانند باری را از روی دوش مردم بردارند.»
در ادامه این مراسم رحیمی مدیر کل گمرکات فارس با خسته نباشید به دست اندرکاران مجموعه پرمیوم باند ابراز داشت: «تا تولید و اقتصادمان را پویا نکنیم قاچاق در جامعه مان ریشه کن نخواهد شد. بحث مبارزه با قاچاق نفس گیر است و بهترین سلاح برای مقابله با قاچاق، تولید می باشد.»
رحیمی گفت: «ما افتخار می کنیم که مجموعه هایی نظیر پرمیوم باند داریم که هم در ارتقای تولید در مملکت و هم در راستای حمایت از ورزش قدم بر می دارند. وظیفه ما هم این است که درچارچوب وظایف مان هر کمکی که از دست مان
برآید برای این‌گونه کارخانه ها انجام دهیم.» در پایان دکتر فریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت کشورمان ابراز نمود: «ورزش باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود و آسیب های اجتماعی خود به خود تأثیر می گذارد بر مسائل اقتصادی کشورمان.»
رئیس اسکیت ایران گفت: «اسکیت ایران دو تا مطالبه از گمرک کشور دارد. اول این که شرکت هایی چون پرمیوم باند معدود هستند اما کمک کننده ورزش می باشند و خواسته ما این است که تسهیلاتی را برای آنان در نظر گیرند. دوم اینکه عوارض گمرکی از روی وسایل ورزشی برداشته شود.»

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *